【ディスプレイ広告】 ブランド認知キャンペーンの予算下限値変更について
更新履歴
2021年1月28日:本件の実施を完了しました。
2021年1月18日:記事の掲載を開始しました。
対象サービス
ディスプレイ広告(運用型)
実施日(予定)
2021年1月28日(木)
※日程は変更になる場合があります。
概要
ブランド認知キャンペーンの1日の予算について、下限値を以下のとおり変更いたします。
(変更前)
(変更後)
入札価格に関わらず、一律50,000円
下限値の変更により、これまで以上にブランド認知キャンペーンを利用しやすくなります。ぜひ該当キャンペーンでの広告運用をご検討ください。
補足
[Display Ads] change on campaign budget for brand awareness
Updates
January 28, 2021: Released the change as scheduled.
January 18, 2021: Announced the release schedule.
Product
Display Ads (Auction)
Schedule
January 28, 2021 (Thu)
*Schedule may change without prior notice.
Overview
We will change the lower limit for brand-awareness campaigns’ daily budgets.
[Before]
[After]
50,000 JPY, regardless of bid
Consider using brand awareness campaigns as your advertising option at a lower budget limit.