【スポンサードサーチ】入札価格等の上限金額変更のお知らせ
対象サービス
スポンサードサーチ
実施日
2019年11月13日(水)
概要
キャンペーン、広告グループ、キーワードにおいて、予算や入札価格等の上限金額を変更しました。
対象の項目および変更後の上限金額は以下のとおりです。
(1)予算
・キャンペーン予算(日額):400,000,000円
(2)入札価格
・キャンペーン(自動入札のみ):80,000円
・広告グループ:80,000円
・キーワード:80,000円
・ターゲット設定(動的検索連動型広告):80,000円
(3)その他
・コンバージョン単価の目標値:800,000円
Sponsored Search Max. Bid change
Product
Sponsored Search
Effective date
November 13, 2019 (Wed) JST
Overview
The maximum amount of budget and bid for a campaign, ad group and keyword have been changed.
Please confirm the following revised limitations for each item.
(1) Budget:
- Campaign Daily Budget: 400,000,000 JPY
(2) Bid:
- Campaign (for auto bidding only): 80,000 JPY
- Ad group: 80,000 JPY
- Keyword: 80,000 JPY
- Targeting setting (Dynamic Ads for Search); 80,000 JPY
(3) Other:
- Target CPA: 800,000 JPY