【スポンサードサーチ】入札価格等の上限金額変更のお知らせ

English translation

対象サービス

スポンサードサーチ

実施日

2019年11月13日(水)

概要

キャンペーン、広告グループ、キーワードにおいて、予算や入札価格等の上限金額を変更しました。
対象の項目および変更後の上限金額は以下のとおりです。

(1)予算
 ・キャンペーン予算(日額):400,000,000円

(2)入札価格
 ・キャンペーン(自動入札のみ):80,000円
 ・広告グループ:80,000円
 ・キーワード:80,000円
 ・ターゲット設定(動的検索連動型広告):80,000円

(3)その他
 ・コンバージョン単価の目標値:800,000円


Sponsored Search Max. Bid change

Product

Sponsored Search

Effective date

November 13, 2019 (Wed) JST

Overview

The maximum amount of budget and bid for a campaign, ad group and keyword have been changed.
Please confirm the following revised limitations for each item.

(1) Budget:
 - Campaign Daily Budget: 400,000,000 JPY

(2) Bid:
 - Campaign (for auto bidding only): 80,000 JPY
 - Ad group: 80,000 JPY
 - Keyword: 80,000 JPY
 - Targeting setting (Dynamic Ads for Search); 80,000 JPY

(3) Other:
 - Target CPA: 800,000 JPY