「広告取扱基本規定」変更のお知らせ(2020/7/1適用開始)
更新履歴
2020年7月1日:広告取扱基本規定の変更が適用されました。
2020年6月25日:記事の掲載を開始しました。
このたび、「広告取扱基本規定」の内容の一部を変更します。適用開始日および変更内容を下記のとおりお知らせいたしますのでご確認ください。
1. 適用開始日(予定)
2020年7月1日(水)
※予定は変更になる場合があります。
2. 変更される条項
ディスプレイ広告(予約型)に関する内容の追加。
《追加される内容の例》
- 契約の成立
- 料金
- キャンセル など
※ディスプレイ広告(予約型)の提供については、今後、順次お知らせいたします。ご案内までお待ちいただきますようお願いいたします。
3. 補足
現在の広告取扱基本規定については、以下のURLからご確認ください。
https://marketing.yahoo.co.jp/guidelines/terms.html
Scheduled change of Master Terms and Conditions
We will update some part of “Master Terms and Conditions.” Please see below for details.
1. Effective date
July 1, 2020 (Wed)
*The schedule may change without prior notice.
2. Change
Contents related to Display Ads (Guaranteed) will be added.
[Points to be added]
- Agreement of contract
- Price
- Cancellation, etc,
The release information of Display Ads (Guaranteed) will be announced later.
3. Remarks
The latest contents of Master Terms and Conditions is as follows.
https://global-marketing.yahoo.co.jp/guidelines/terms.html
* English translation for the updated version of July 2020 will be available later.